Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



LeoGhost #2 #The End




sebelum aku nak mula cerita aku nie .. aku nak nyanyi dulu .. ehem ehem ehem !
dan jangan lupa baca Introduction LeoGhost dan LeoGhost # 1
untuk siapa yang belum baca la ..

Tak pernah terlintas di hati ku ini
untuk curangi dan berpaling pada yang lain
namamu saja yang terukir di hati
kau menerangi diriku di kala ku sepi


Opsss ! Okey dah la .. aku nak mula cerita pasal LeoGhost nie .. tapi hari ini dan untuk menghabis end kan cerita LeoGhost aku yang entah apa-2 nieh lakan .. aku akan menceritakan pasal Ghost .. Ghost bahasa melayu ada la hantu .. sifat hantu adalah kesepian , menyeramkan , kegelapan dan keseorangan ..

aku camtum kan Leo + Ghost sebab Ghost  nieh , pada awalnya .. dari pada kecik aku selalu kena tinggal seorang dekat rumah .. ibu abah , along , adin selalu tak lekat dekat rumah .. dan disebabkn itu aku rasa kesunyian .. walaupun aku banyak kawan tetapi aku tak boleh keluar rumah .. itu yang membuatkan aku dalam kegelapan .. dalam kegelapan tu tak ada la gelap sangat .. tetapi kegelapan tu maksudnya .. aku kurang suka cahaya .. sebab tu aku tak keluar rumah sangat .. Yang menyeramkan tu aku tak tahu .. tapi kawan-2 aku cakap aku menyeramkan .. macam dalam gambar bawah nieh

Orang gila terlepas tanjong :P

hahahaha ! macam Orang gila aku tengok .... * DP FB aku gambar nieh la .. hohoo * perghhh ! sakai gila ..
hahaha ! seramkan ? kawan-2 aku takut tengok muka aku macam tu .. wahahhaa ! sakai makai jurp :P 

Okey lahh pembaca yang terbabas dalam blog aku ! sampai sini je dan cerita LeoGhost  ... :D 
Terima kasih kerana membabaskan diri ke dalam blog aku nieh .. :D