Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



LeoGhost # 1




Ouh !!!! Hoi ..  yaya disini .. adanya aku menulis blog ini kerana mahu sambung balik cerita pasal LeoGhost .. Bagi siapa yang Belum baca Introduction LeoGhost boleh la melawat Okey ;)

aku akan Cerita satu persatu dulu .. baru la syOk kan ? yang pertama aku mahu cerita mana aku dapat Leo tu ..

Aku pilih Leo sebab Leo tu adalah ziOdak bagi bulan August ..  aku lahir pada 21 August 1997 . Jadi aku pun  Leo yang diberi nama singa tu  , sangat sesuai untuk diri aku sebab singa biasalah kan dia garang , berani , dan pemarah dan suka amik serious .

Sangat sesuai dengan aku .. aku tak ada lah berani sangat cuma sikit-2 tu Okey la .. kira halal .. Aku nieh jenis melenting .. kalau gurau itu bOleh tapi bila dah melampau .. apa lagi tapak kan je la mukanya .. Aku suka amik seriOus kalau Orang cakap main-2 tapi bila Orang cakap seriOus aku pulak yang main-2 ... haaa ! Leo ada kegembiraan jugak tapi hanya sedikit je .. * bagi aku la *

Setiap karekter Leo ada yang berlainan tapi mungkin ada jugak yang sama ... aku pun tak tahu la .. tepuk dada tanya diri la kalau yang macam tu .. ye dak ? sampai sini dulu aku cerita .. kalau dOp paham .. buat-2 la paham ye .. sebab aku nieh suka berbelit-2 sebut tu Bm aku kurang sikit .. hahahaha !

kalau nak tahu sambungannya kena tunggu la .. bila aku rajin aku akan sambung pasal apa maksud Ghost .. Okey ;)

Great talker . Attractive and passionate . Laid back .
Knows how to have fun . is really good at almost anything . Unpredictable .
 Out going . Down To earth . addictive . Loud .
loves being in long relationship . talkative . Rare to find . not one the mess with .