Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Berpaut



Aku pernah berpesan pada seseorang
“Jika nanti kau menemukan jalan yang kusut ingatlah aku sentiasa ada disini untuk kau berpaut.”
Iya, dia memang berpaut tapi malangnya setelah itu dia meninggalkan banyak luka dan parut.

Aku pernah berpesan juga
“ Bila nanti kamu tenggelam, cuba la bernafas yang dalam dan berenang ke permukaan aku akan cuba mencapaimu”
Aku sudah berjaya mencapai dia, tapi malangnya dia menarik aku ke dasar dan aku pula yang tenggelam. Kejam!

Miskipun kekejaman itu dilontarkan kepadaku, 
Aku terus berpesan,
“Aku tahu kamu berbohong jasadmu mampu menahan semuanya, tapi hati dan jiwa kamu? Tidak mengapalah. Berehatlah. Letakkan kepalamu di ribaku, aku akan sentiasa disini, disampingmu.”