Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



BERPATAH BALIK


Kalau boleh diputarkan waktu dimana harus aku mengenali dirimu,
Aku mahu kembali di waktu itu.
Aku tak mahu tahu siapa nama mu, 
Aku tak mahu tahu apa kisah hidup mu,
Dan aku tidak mahu menjadi seorang yang sangat bodoh dan tulus.

Masa tidak boleh berpatah balik,
Aku harus terus lalui 
Aku harus terus hadap
Iya. Aku tahu kau pun berfikiran bergitu. 
Tapi disini aku lebih sakit dan berpura-pura tidak itu tidak senang

Dan bodohnya aku disini
Even after repeatedly breaking my heart i still believed you made me happy.

Aku masih berharap kita baik seperti dulu,
Bukan hanya sekadar kawan tapi lebih dari itu
Kita yang dulu, kita yang tidak boleh aku putarkan waktu
Padahal aku tahu kamu mempunyai satu nama baru didalam hatimu yang telah mengantikan aku.