Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Fikiran Yang Riuh





Aku fikir pada waktu siang sahaja
Aku terlalu sibuk membanting tulang 
Untuk masa hadapan.

Ternyata aku salah,
Pada malam harinya juga 
Masih riuh sedang berkerja 
Tanpa memikirkan soal istirehat.

Ini bukan soal fizikal yang aku
Perkatakan.
Tapi ini berkenan fikiran.
Fikiran yang sedang bertarung
Memikirkan soal kerasnya hidup.

Fikiran yang selalu tertanya-tanya 
bila semua ini berakhir.
Sehinggakan, kepala menjadi sakit
Atas bahana buntu mencari jawapan.

Sampai bila harus aku bertahan?
Jawapannya masih menjadi pertanyaan.