Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Short Vacancy # 1




Dah lama aku tak Sekian kalinya budak-budak class aku menjayakan aktiviti short vacancy... hooorrryyy!! Walaupun taklah sejauh manapun short vacancy kitaorang but atleast ianyanya menjadi. Sebenar-benarnya dan sebetul-betulnya kitaorang dan merancang nak pergi SV masa sem 2 haritu. Tetapi semua budak-budak class aku bebual macam **** kucing! warghh !!! *marah ni marah* jadinya semuanya bagaikan berlalu seperti angin kentut yang berlalu begitu saja... 

Dan pada masa 19/12/2016 Is & wan bagitahu aku yang dia rancang nak buat  SV ke Port dickson ni sebelum cuti midsem then aku pun okey lahkan, Yela siapa je yang tak mahu pergi berjalankan. Aku dah siap warning diaorang awal-awal kalau tak jadi nahas diaorang aku kerjakan. hehehe * Nampak tak aku gengster and garang kat situ?* So bincang punya bincang dengan budak-budak class aku semua diaorang pun setujulah tanpa banyak songeh. 

SV ni dijalankan pada tarikh 23/12/2016 pada waktu malam! ye malam! sebab apa malam? sebab time tu kereta kurang di jalan raya dan malam tu jugak kitaorang nak buat BBQ secara kecil-kecilan..See lamakan kita orang merancang? tapi tak apa, abaikan benda tu. sampai ke PD dalam jam 12 malam sebab jem teruk jugak lah, lepastu amik bahan BBQ semua dekat rumah Ayu, bebual kejap dengan bapak mak dia dalam 1 jam, kitaorang mintak berundur dengan cara yang sopan dan terus ke Batu 4, kita orang bahagikan 2 kumpulan, Kumpulan lelaki pasang BBQ dan kumpulan perempuan pasang kehmah.. wahh ! nampak tak kerja secara berpasukan disitu.. malamtu kita orang ber BBQ dari jam 2 sampai jam 3 or 4 pagi. Kitaorang berbual, menyanyi, makan, bergelak ketawa tu yang sampai tak sedar dah jam 4 pagi.. Jap aku bagi gambar.. 


Ni abang-abang yang bawak dalam kereta aku
Kitaorang pergi PD dengan menaiki 2 kereta, satu kereta sewa, satu lagi kereta sendirian berhad. Aku macam biasa abang-abang *ceh abang. wuerkk ! hahaha* ni dah cop aku dulu... yang pakai cap tu Iskandar *driver*, baju hitam tu Zainol Ikhwan dan baju hijau Iqmar.. *Crush aku tu :P**gurau*

Ni budak-budak dalam kereta aku
Abang-abang tekun membuat BBQ

Semasa abang-abang ini sedang sibuk membuat BBQ untuk kami semua makan dan kumpulan para gadis-gadis sudah siap memasang khmah, maka gadis-gadis ayu dan comel ini mula membuat onar dan kewajipan setiap gadis-gadis di muka bumi ini  akan lakukan.. Mahu tahu apa yang gadis-gadis comel ini buat? mari kita sasksikan... Mmepersembahkan... *drummm roollll*

Taraaa ~ kita orang selfie laa apa lagi nak buat~


Ni gambar kitaorang makan..hahaha ! Setelah habis makan kitaorang berbincang esoknya mahu  bermandi manda di Teluk Kemang.. So nantikan Short Vacancy #2... XOXO

<-- --="" nuffnang=""> <-- nuffnang--="">