Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



KB97 Part 3



Hari ini aku nak cerita lagi pasal KAMI BUDAK 1997. Destinasi aku kali ni ialah Bandaraya Melaka. Sambil berjalan sambil beraya. Aku tak mau cerita panjang. Just nak sharekan gambar je. Tapi destinasi kali ni, ada kekasih saya. Huhuhuhu.Saya tak sihat awak. Doakan saya cepat sembuh. huhuhu.

Terima kasih kepada abang Akmal Kosnan sebab ajak saya berjalan-jalan sampai ke Melaka dan memenuhi permintaan saya untuk pick up Yumni di KPM Ayer Molek & Didi di KPM Melaka.


 Tujuannya nal pergi beraya rumah eyra. Gambar bawah ni akan terjadi apabila member korang tak dapat beraya bersama-sama. So selfie sekali Amir. Buka skype ae? hahaha !



Lepas tu pergi main Bowling bersama-sama sahabat saya dan kekasih ku. huhuhu..
Abang Akmal Kosnan paling hebat main bowling . Omg !


Next destination is Kelebang. Tapi ni dekat manatah. Lupa nama tempat tu. huhuhu. I bukan semua tempat I boleh ingat kowt.


Kelebang beramai-ramai...Abang baju oren tu madah buat histur je.


Dan gambar paling aku suka ini lah dia.... tahxn korang .. Sayang sangat-sangat kat korang . huhuhu




Labels: , , ,