Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Dunia blogger dah tak famous ke?




Aku tak berapa nak sure sama ada aku sorang je ke perasan sebab dah lama tinggalkan dunia blogger ataupun sebenarnya aku yang tak up-to-date pasal dunia blog ni? Aku stalk-stalk blog-blog yang aku pernah follow dulu semuanya tak berupdate ataupun blognya dah terpadam. Bila aku jelajah dalam facebook atau twitter, bila tanya siapa ada blog tak ramai yang bagi jawapannya atau link-link blog diaorang untuk aku usha. Kalau ada pun sorang-dua je. Adakah dunia blog ini sudah tak maju macam zaman aku dulu-dulu atau aku je sorang rasa macam tu? 

Aku pun sebenarnya dah dekat 3 tahun gak tinggalkan dunia blog. Bukan sebab malas nak tulis, tapi sebab tak tahu jari jemari aku ni nak menari macam mana kat atas keyboard. Ni baru aku rajin sikit nak berupdate-update blog. haih.... Harap perasaan aku tu salah la terhadap dunia blog ni.