Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



KB97 Part 2



Aku nak ceritakan lagi pasal Kami Budak 1997 yang awesome. Kali ni aku pergi Port Dickson lak. Tapi dengan orang yang lain. tak sama dengan yang aku pergi TS tu. Siapa yang belum baca lagi pasal aku jumpa KB97 kat TS sila klick kat KB97.

Mula-mula aku keberatan juga nak pergi Port Dickson sebab tak pernah pergi jauh-jauh dengan orang yang tak kenal lagi-lagi dengan orang yang dah lama kenal tapi first time jumpa kan?

Bajet tak ada lah mahal mana bawah seratus je. Aktiviti kat sana tak banyak pun, cuma mandi pantai, karoke and malam buat BBQ. Masa nak buat BBQ tu pagi-pagi dah bangun sebab nak beli bahan-bahan untuk perap ayam. Best bila pergi pasar ramai-ramai, sebab tak pernah pun pergi pasar. huhuhuhu.. #JanganKecamHakak.

Nasib baik masa pergi pasar tu ada orang yang terro gila bab masak. Thanx to AINA sebab jadi chef cook sepanjang percutian di Port Dickson.*Actully Aina tu bukan budak KB97 tapi kawannya si ain kecik molek.*

Rancangannya pergi hari sabtu (16/07/2016), tapi bincang punya bincang, Qhai call aku cakap hari jumaat gerak. So apa lagi dengan laju seperti flashgirl pergi kemas pakaian-pakaian dan kelengkapan aku malam tu jugak. Dalam setengah jam ain amik aku. Fuh ~ penat terkejar-kejar. hahaha !

Aku gerak masa malam hari jumaat ( 15/07/2016) , Ain amik aku dekat Hostel.*maceh-maceh* Lepas amik aku pergi rumah Arel pulak, sebab Arel nak packing baju-baju dia.  Masa dalam perjalanan pergi rumah arel, ain stop sebab nak beli buger. Kita orang pergi makan buger dekat mana tah, tapi tempat dia cantik sebab ada 3D Art.. Aku nak switch off show off sikit gambar Ain, Arel, Aina.

Aina, Ain, Arel

Masa ni dekat mana tah. I tak tahu nama tempatnnya sebab susah nak sebut. hahaha !

Di pendekkan cerita kitaorang sampai kat Homestay Seri Hanan dalam jam 3 pagi. hahaha ! dekat homestay dah ada orang tunggu. antara orang yang tunggu itu, nanti aku upload gambar. Korang scroll je bawah. Nanti jumpa la. huhuhu

Pagi-pagi kita orang dah bangun, siap mandi dan siap sedia untuk beli barang-barang untuk BBQ malam. Eh ! tapi sebelum beli barang BBQ kita orang dijemput sarapan di rumah pakcik Idak & Lin. Petang tu aku dah tidur, Almaklum lah dah penat sangatkan, tapi sebenarnya tak buat apa-apa pun. hahaha ! Aku tak tolong diaorang masak pun sebab hakak ta pandai masak okey! Kalau hakak masak jugak terbako rumah. ekekeke #JaganKecamHakak

Gadis-gadis ayu berselfie. hahaha !

Petang tu diaorang kejut untuk bercanda dipasiran pantai. huhuhu. Jum tengok gambar kitaorang semua.

Ijat si dugung ???

Fares, Idak, Qhai, YAya, Aish, Arel,Ain,Aina and Ijat

dalam gambar ni ada penambahan Lin , yang pakai baju kelabu
 Malam sebelum BBQ kita orang gi karoke, Fuh ~ suara semua mantap-mantap kata kau! hahahaha  >.< .... dalam jam 12 malam kitaorang start BBQ. hahahaha punya lama lagi...

Qhai & YAya

alahai ~ fares malu-malu anjing lak. hahaha!

Kipas lagi lin, Kipass !!!

Habis makan BBQ dalam jam 5 pagi, hah ! kau punya lamakan. Eh ! hakak malas nak bangga. hahaha. Tapi best sebab malam tu yang lepak, Idak, Faris, Lin. Dah lama tak bebual dengan Faris sekali bual dengan faris kebabom ! Cerita zaman dulu kala semua keluar. hahahaha ! kelakar gila rasa waktu tu, Dalam banyak malam yang pergi PD tu, Malam lepak dengan Idak, Lin & Faris best. huhuhu.

*****


Ahad ( 17 / 07 / 2016 ) kita orang dah balik...Masing-masing akan berpecah dan akan buat haluan diri masing-masing.  Rasa sedih gila sebab dah nak berpisah. Semuanya akan berpisah dan tak tahu bila akan jumpa lagi. Aku harap nanti kita jumpa lagi ye sayang-sayang ku. Bubyee ~


Labels: , ,