Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



KB97 Part 1




Well, sejak dah duduk KL ni, macam-2 tempat event and function yang aku boleh pergi. Dulu duduk johor tak bolehnya nak keluar berenjoy bagai dengan ahli " KAMI BUDAK 1997" huhuhu.. Aku mula masuk KB97 masa form 1 and now i'm unoffically 9teen. Kira dah 7 tahun gak aku terlibat dalam group tu. Almaklum la batch 97 kan? Mestilah geng dengan 97 jugekk...

Setelah berapa tahun/bulan/hari/minggu aku duduk di bandar metropoliton, akhirnya aku dapat jugak jumpa budak-2 " KAMI BUDAK 1997". pssttt...Aku student okey. Tapi tak semua aku jumpa, cuma segelintir sahaja okey. 

Aku nak switch off show off sikit gambar budak-2nya..

Azri, Zaki, Husna, Zulhazwan, YAya, Didi, , Weeda

Yang ni hanya perempuan-perempuan sahaja okey.

Husna, YAya, Didi, Weeda

Orang cakap kami kembar tapi tak tahu la mana tang kembarnya. hahaha ! 
Didi & YAya

Husnah & YAya
 Yang ni memeang kira rapat gak, sebab dio orang nogori jo. Dia banyak layan aku. hahaha
YAya & Azri
Kesian lak zaki kena halang oleh wan sebab wan tinggi sangat.  
YAya, Didi, Zaki, Zulhazwan & Azri
 Aku jumpa diaorang ni dekat Berjaya Time Square. Masa tu puasa so iftar sesama kat situ.
Memang best dapat jumpa orang yang dah lama gila kita kenalkan ? So aku harap, aku akan dapat jumpa ahli KAMI BUDAK 1997 @ KAMI REMAJA 1997 *almaklum lah dah sweet 9teen kan semua ? huhuhu *

Thank you guyss for a short memories with you all. ILOVEYOU AND MISSYOU. Hope we can meet again, again & again.. 


BYE.....

Labels: , ,