Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



fuck yeay !




Hari nie , hari bersejarah bagi aku , sebab aku dekat sekOlah gaduh ...
muka aku yang berlebam-lebam nieh semua sebabkan dia .. aku gaduh hanya seOrang diri je , diaOrang gaduh bawa member .. aku kena pukul dengan budak Form 5 .

Tak ada la teruk sangat cuma , muka aku jea banyak lebam .. aku ada jugak peluang terajang tempat peranakan dia .. tapi yang aku tak boleh tahan tu dia 6 orang lawan dengan aku yang seOrang mana menang .. aku dah ajak gaduh 1 by 1 tapi dia tetap nak bawa kawan ..

Tapi aku tak kisahh la sebab dia akan terima nasib yang lebih jahanam dari pada muka aku nieh ... lebam aku sikit-2 , lebam dia sampai keluar darah padan muka .. aku harap muka dia hancur kena belasah nanti .. biar padan muka dia ... dia ingat dia ada budak dekat bawa bly suka-2 je pukul anak Orang .. tak akan bakal menang dye kalau dengan aku ... Tak akan ..