Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Tudung




Hari nie aku nak cerita pasal tudung .. Tapi aku bukan nak jual tudung Okey ..
Tudung .. Tudung .. Tudung ~ Aku rasa tahun nieh Azam aku nak pakai tudung la .. huhuhu 
Tapi aku malu nak pakai , Sebab Rasa  maca tak sesuai je dengan aku nie .. ummm  .. 

Aku rasa lebih elOk kalau aku pakai tudungkan ? Sebab kadang-2 aku jalan-2 kat mana-2 je lakan , aku malu dekat Orang perempuan yang pakai tudung , rasa macam kena sindir doe , sebab tak pakai tudung .. huhu 

Aku Tanya abang angkat aku , abang syazwan  ..comel tak kalau aku pakai tudung , dia cakap 

" sesuai sangat la tu , abang lebih suka yaya pakai tudung daripada tak pakai tudung , molek je yaya pakai tudung .. Yaya yang tak pakai tudung , abang yang malu taw ! "

Jadi Azam tahun baru aku , Nak belajar pakai tudung .. (Y) haha ! aku nak ajak abang angkat aku teman aku beli tudung nanti :P .dan pau duit dia banyak .. haha ! padan muka dia :3 

Okey la tu jea .. bubye :3

Jadual :  Datang Kl jalan-2 pastu dOk kne rawat kt HKL  , then balik PTN pergi cheak kat Hospital -_- dah lama tak pergi hsopital .. dOktOr pun marah sebab mis jea ~ ahahahah ! # busan aku dOk hOspital jea . agaga ~ kalau tak sakit tak da mana nya nak datang Hsptal tu .. puihh !

P/S : # Capital AZ # Thank Biey :*