Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Putus


kekadang aku merasakan diri aku ni bodoh , sebab yelah menagis selepas putus cinta . Sedangkan Orang yang Putuskan kita tu tak ada perasaan macam yang kita rasa .. Sebagai contoh

Si Bf tinggalkan Gf then si GF menagis kononnya dia tak mau Bf kesayangan dia tu tinggal kan dia * WTD sayang la sangat ! * hah ? ! tak rasa diri bodoh ke ? Dia bukan pedulik pun kita nih sedih ke haper ke nak bunuh diri ke . 

Dalam relationship aku paling menyampah perkataan " PUTUS " yeay ! Putus tu bagi aku ayat yang paling kejam dan boleh membuatkan seseorang itu sedih , berkurung seorang diri dan apa-2 jelah yang melibatkan hati .

Masa Ex Bf aku mintak putus aku cakap okey jea ~ Bagi aku Perkataan Okey tu dah cukup membuatkan terasa diri aku nieh HEBAT ! Yelah walaupun hati aku sakit ~ Ego aku lebih tinggi dari perasaan aku sendiri , Sebab tu aku lebih suka diam .. * jari terlunjuk di mulut * 

Dan aku rasa , Ada Bf dengan tak ada Bf sama jea .. Tapi ada Bf Phone aku selalu berbunyi :D dan Jauh dalam lubuk hati aku ~ Aku sayang Ex aku , mksud aku Ex aku bukan Capital H tapi Capital AZ :'( huwaaaaaa ! sedih kita awOk ! :'3 haha ! Okey AdiOus *lambai tangan *