Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Paris





Je t'aime et j'espère que nous ne serons pas séparés , Ahmad Zaidi


Bonjour ! comment vas tu ? Hari ini aku nak cakap pasal PARIS , apa perasaan kauorang

kalau dapat pergi Paris ? Mesti seronokkn ? Alangkah bahagianya , Aku teringin nak pergi

paris sebab orang kata nak temu jodoh kat sana senang >.<  * aceceh , jodoh nak cari

yang jauh aje , gatai ! * 


Tapi betul la aku cakap memang best kalau dapat pergi paris . Aku geram dengan Elfira loy

, sebab dia dapat pergi paris tu . Dia tak invit aku pun pergi sana XD

Tapi tak pe suatu hari nanti aku akan pergi jugak dengan pasangan aku .. * acececeh , nak 

pergi nya bila ? * Tak pe lah harinya aku akan Fikir-2kan dulu