Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



morning



Selamat pagi semua * muka fresh * *lambai tangan * warghhhhh ! * menguap * 
aku post awal sangat ke nieh ? mana semua orang ? masih tidur lagi ke ? sedapnya kauorang tidur ~
adoi ! aku nieh dah berapa hari tak tidur ... Aku tak boleh tidur la , sebab otak aku masih berkerja , berkerja dan berkerja . Lagi satu aku punya mata pun bekerja jugak , mata mesti la menagiskan .. naik sembab aku punya mata nihe .. Bendanya takda lah serious sangat tapi .... Aku still tak boleh tidur dan terbayang-2 kan  ..

Aku tak boleh tidur sebab terfikir pasal result PMR aku .. Aku takut la , ade E dekat result aku .. aku tak mahu gred sama macam trial aku ... Trial aku dapat 3B 1C 3D 1E , seee ! terukkan ? yang E tu pun aku dpt 39 . nasib la lagi satu mark nak dapatkn  D ... * muka muram * ... Kalau result aku teruk , mesti la parent aku marah kat aku , dan tak bangga kat aku .. yang lagi teruknye barang-2 IT aku semua kena tarik .. Ouh ! yeah ~ lagi satu kalau result aku teruk aku kena putus dengan hubby aku tu .. tapi dye dah janji tak nak tinggalkn aku * kan biy kan ? *

Pekara yang kedua aku tak boleh tidur , mata + otak aku berkerja je tak hbis-2 sebab dok fikir , kenapa la aku bagi tahu biy pasal kisah silam aku .. dari segi rohani dia tak marah dan dia kata boleh terima aku .. Tapi aku tak yakin dia boleh terima aku ... Aku tengok dye macam melarikan diri je dari aku , dan macam dah tak amik berat pasal aku * menagis * Aku malas la nak bagi tahu dia , pasal perasaan aku nieh .. 
sebabnye entah la .. tapi aku rasa dia tak boleh terima aku .. dan aku yakin itu .. Kalau aku dapat undurkan masa , aku nak betul kan masa silam aku tu .. Tapi tak boleh kot .. 

Argghhhh ! abaikan je lah benda tu .. Tak dak jodoh kowt .. tapi ... aku sayang dye .. * lalala :'( * awak-2 kita nak nagis .... sedih nye .......