Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



TAK PAHAM PERASAAN SENDIRI

                          

# gambar kat atas nie tak ada kene mengena Okey :3

hello-2 ~ nak coffe Or milo ? wahaha ! kalau nak pergi dapur buat sendiri Okey >.<
tOday aku nak cakap sikit pasa penyakit hati , 

setiap Orang di muka bumi ini pasti ada perasaan ? tipu la kalau kauOrang tak ada meyh aku jotos sikit kepala  tu kalau kauOrang cakap tak ada :D # suka-2 hati aku je nak jotos kepala anak Orang >.<

BTW , tadi aku buka facebook Capital H , sebab apa aku buka fb dye sebab aku nak tahu kemana dia menghilangkan diri , dah berapa minggu aku tak nampak dia On9 selalunya , kalau Capitl S update status dia pasti like , ni aku tengOk takdak pun .. pelik jugak aku . Aku nak pergi tanya Capital S malu pulak , hoho ~

Then , setelah geledah semua facebook dia , aku pun geledeah lah jugak inbox dia . tapi aku still tak tahu dia pergi mana . tapi .... aku rasa sakit hati apa bila membaca semua perbualan antara Capital H dan Capital S , adakah aku jelly ? OMG # mulut terbuka luas # lalat pun masuk >.< . Tak mungkin la aku jelly sebab aku bukannya ada ap-2 pun dengan diakan .. So , aku tak kisah :P wahaha !

Aku tak paham la dengan perasaan aku nieh :( kenapa lah aku susah sangat lupakan dia kankankan ~ wahal dia ada pilihan sendri dan aku pun dah cOuple dengan Capital AZ . hish ~ tak paham-2 ~

Macam mana nak paham perasaan sendiri ae ? cuba cakap sikit , aku perlukan bantuan # ada ke patut suruh Orang tolong cari perasaan sendiri # stupide

So ceritanya dekat sini ialah aku masih tercari-cari kepada siapakah sebenarnya telah mengambil hati aku .. tapi aku dah tak sayang Capital H lagi , aku sayang Capital AZ ~ arghhh ! kusut-2 ~