Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



puteri dalam buku cerita .


 

OMG ! CANTIKNYA KASUT DALAM GAMBAR TU ...
kadang-II , gadis biasa seperti aku akan terfikir macam mana nak jadi seorang tuan puteri macam dalam cerita disney princess . Kalau boleh aku nak jadi puteri  macam dlam cerita dogeng dan mempunyai kegembiraan bersama putera impian macam dalam buku cerita .. wahh ! mesty bestkan ... 

Tapi itu semua hanya la imaginasi aku je .. Mana boleh orang biasa menjadi tuan puteri macam dalam cerita desney princess yang ada dalam TV tu kankankan ? Aku selalu berharap apa yang aku impikan akan tercapai . Tapi ! sesetngah je la . Kalau semua mungkin akan jadi teruk ! Kalau boleh aku juga mahu pergi ke Hogwarts , disitu aku boleh belajar ayat-2 yang magis atau pergi ke Narnia .. mesty seronokkan ? Tapi dalam dunia realiti aku hanyalah seorang budak  berumur 15 tahun yang sedang menunggu result PMR akan keluar pada pertengahan bulan 12 nieh # doakan aku ye :D 

Aku ada tengok cerita PRINCESS DIARIES 2 dan jikalau aku menjadi Puteri Mia . Iyanya tentu seronok . Aku tak perlu pergi kesekolah , tetapi aku akan pakai gaun yang cantik dan dihiasi dengan belian-2 yang berliplap-liplap .. dan di atas kepala pulak aku akan pakai Tiara berwarna putih yang sangat cantik ! wahhh ! seronook ! seronok ! seronok .. Bukan itu sahaja , aku boleh pilih Putera Idaman aku ! OMG ~ Bahagianya hidup ..

Balik kepada reality . Aku adalah aku dan akau bukan seorang puteri . Tidak mengapa jika aku bermimpi atau berangan-angin untuk menjadi puteri .. kerana bukan aku seorang yang yang mahu jadi seorang puteri malahan . Aku percaya , setiap perempuan di muka bumi mahu menjadi seorang puteri dan menunggu putera idamanya sendiri .. seperti aku .. Tapi sekarang aku dah ada pakwe .. adakah dia PRINCE CHARMING aku ? 

click here if you want tO be a princess Or princess & click this for savegaza