Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Hi !

Assalamualaikum ! Hi peace yO !

fuhhh ! aku dah lama tak update blOg nie .. agak-2 dah berapa bulan ae ? aku sendiri pun tidak tahu lah .. kauOrang semua mesti rindu dengan Post aku yang merepek meraban keluar dari blOg update kau Orangkan ? * jangan nak perasan lah kau * (XD)

haha ! Okey sebenarnya aku malas lah nak update-2 blOg nieh , sebab aku tahu , aku selalu tulis benda yang tidak berfaedah ... dan aku tulis main ikut suka hati aku je .kan ? sO aku ingatkan nak tutup blOg nieh tapi aku sayang ... sO aku biarkan je ....

kalau kauOrang review bLog aku mesti Post yang sama je ... tak ada pOst yang uptOdate ..
sO aku tak akan berjanji pada kau Orang yang aku akan sentiasa update bLog nie .. Okey :D

sO tak payah nak berharap akan mendapat Post yang merepek meraban macam sekarang nieh :P sO sampay sini je assalamualaikum !


Labels: