Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



DreamLand



Assalamualaikum ..
alhamdulilah .. nOw kita sudah berjaya melakukan ramadhan dengan sempurna ..
kauOrang semua puasa penuh tak ? kalau tak puasa penuh tak dapat duit raya lah kauOrang semua nieh . hahaha

Lagi 15 hari kita nak beraya ... hOrrayyyyy ... tak sabar-2 mahu beraya . dan lagi 5 hari aku nak Trial PMR .. alorhhhhh :( tapi apa pun , selepas Trial PMR kita akan beraya ...
hip-2 ! hORREEEYYYY ~

Okey kita cut , pasal raya and Trial PMR

semalam aku mimpi pasal dia .. Okey fOien .. aku gedix sebab meharapkan dia lagi .. dan aku rasa kalau dia bukak blog aku nie pun .. dia akan benci dekat aku , sebab cerita pasal dia je ...

Aku tak tahu sebab apa aku mimpi dia . kalau sebab aku rindu ~ Yes ! aku memang rindu dia sangat-2 . Dan semalam aku buad nama dia dekat keychan duck aku .. dekat perut duck tu aku tulis nama dia .. Bila aku tengOk nama dia atas perut duck tu , cOmel sangat-2 ...

Aku mimpi indah bersama dia .. aku mimpi yang dia jadi cOuple aku balik , weee ! sangat best .. dan masa aku mimpi tu , itu hari jadi aku .. dye jadi cOuple aku balik masa birtday aku .. Aku happy sangat-2 .

tapi bila aki ingat-2kan balik .. kawan aku cakap .. kalau mimpi tu best dan dye berbual dengan kita .. dalam dunia nyata .. dia tak bercakap dengan kita .. kita tak happy bersama dia ..

Ouch ! shittt -..-' Aku benci kalau dalam dunia mimpi best tapi dalam dunia macam shitt !

sO aku harap jalan cerita aku , sama macam mimpi tu .. AMINNN ~



Labels: