Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



sorry lama tak pOst


Assalamualaikum !

hai u all semua , kau Orang apa kabar ? sihatkah ? kalau ta sihat pergi jumpa dOcter tau ! takut melarat .

huh ! rasanya dah lama aku tak update blOg , dan kau Orang pun bukan amik kisah pasal bLog aku nihe , dan aku pun dah tak maik kisah dekat blog aku nieh . aku rasa dah macam malas ada blOg , sO nanti-2 kalau ada masa aku nak buang je .. tu pun kalau aku tak sayang blOg nie lagi ..

9 / 08 / 2012 ~<---- tarikh tu , sangat menakut kn bagi budak-2 tingkatan tiga macam aku .. tapi aku rsa aku dah ready .. yelah walaupun tak belajar dan tak habis-2 mngadap facebook . akau kalau buka facebook pun , aku tak chat .. tunggu Orang hantar chat bru aku layan , sebab aku tengah menguruskn cafeland aku dekat facebook tu ... nak cadi chef dan pelayan yang hebad lah kOnon nye ...

dan . aku hnya tegur seOrang je , iaitu ex aku .. tu pun tuk melepas kn rindu je ... walaupun dye macam nak tak nak je layan aku kann .. tapi aku tak kisahh Okey .. asalkan aku dapat lepas kn rindu nak chat dgn dye , ye lah walaupun tak jumpa ~

21/08/2012 ~ <---- tarikh tu ~ harijadi aku .. yang jatuh pada raya ke 3 .. pada tarikh tu aku nak bahagia ~ walaupun sikit ... aku nak Capital H ade dengan aku i2 pun cukup lahh .. sO ~ aku tak berharap ~ bubye ..


Labels: