Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



RAHMADAN 1433H





WAHHH ! tadikan pakcik Omey-2 yang keluar setahun sekali dekat TV tu dia cakap hari sabtu nieh dah mula puasa .. aku ... tak ada lah excited sangat sebab aku tahu setiap tahun mesti ada punya .

aku nak ingatkan kOrang yang jangan lupa untuk berpuasa Okey . Sebab puasa ni bukan je
Menahan diri dari makan dan minum dan perkara yang membatalkan puasa dari terbit fajar sadiq hingga terbenam matahari.

Tapi dari segi lain yang cikgu aku cakap , Allah nak bagi kita rasa macam mana orang miskin berlapar kalau dia tak ada duit . So , jangan lupa amal-2kn bersedekah Okey ? ;) klik sini

Dan untuk kOrang nieh buat lah puasa nieh macam kau Orang menunggu makwe atau pakwe kauOrang untuk berjumpa . dalm erti kata lain , kau Orang berpuasa kerana tidak sabar untuk pulang ke kampung , beraya di rumah sahabad dan meminta maaf kepada yang lebih tua akau Orang yang pernah , kau Orang semua penah buat salah Okey ;) Dan jangan lupa *berapa banyak DAN nie aku nak guna -.-' *
Stting Niat,Upgrde Iman,Dwnload sbar,Dlete Dosa,Apprve Maaf,Search Phala,Unfollow Mksiat.

Okey ;)

So , itu je yang aku nak type , aku harap tahun nie aku nak puasa penuh kalau tiada aral yang melintang . AMINN !

For sOmeOne ,
Awakk ~ selamat berpuasanya walaupun saya tahu awak takakan buka blog saya nieh meybe , sebab saya rasa awak dah benci saya , tapi walauapapun SELAMAT BERPUASA =)


Labels: