Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



TODAY



Hello ! Holla ! Holli ! kau orang buat apa ? sihat tak ? kalau tak sihat pergi jumpa dokter cepat .. nanti parah siapa susah ? family hampa jugak yang susah ~ huhuhu ! aku tak dak susah apa-2 eh !

Today is Sunday ~ semua orang tahukan ? so aku Cuma bagi tahu je kot-2 kauorang lupakan :P Hari ini , aku bangun pukul 1 lebih gitu ~ *
eeeeuuu , lambatnya anak dara ni bangun (XD) * haha ! kalau hari cuti dan kalau tiada aral yang melintang aku memang bangun lambat ~ haha !

Lepas bangun tidur tu , aku pergi cabut terus ke bilik mandi ~ sebab nak ikut ibu dan sepupu aku pergi rumah kahwin … huhuhu ~ Hari ini bolehlah membosankan jugak macam hari-2 sebelOm nye .. tapi kita buat cOol je Okey ;)

Susah betol kalau single sebab single itu membosankan ~ tapi aku tak kisah :P *
dan sebenarnya aku sangat kisah * hampon aku nieh sunyi sangat-2 sebeb tak ada orang nak call and mesej .. kalau ada mesej pun mesej dari peminat setia aku celcom .. sini-2 aku nak bagi tahu kauorang * sambil cakap senyap-2 * CELcom tukan dia peminat setia aku tau ! tapi kauorang jangan bagi tahu sesiapa-2 senyap-2 je ~ huhu !


Hari ini sedara aku dari nilai dia nak balik ~ alololo sedihnya .. tapi akk ayda tinggal ! yeahhh ! penat memujuk cik ajid supaya akk ayda tinggal , akhirnya tinggal jugak lah kau neneKEBAYAN . haha ! Bolehlah aku ajak dia pergi showbox dan makan MD .. aku datang MD sebab nak makan holic mdfurry *
eh betoy ke nih aku eja ? , ah abaikan ! * huhu ~

okeylah sampai sini je ~ aku nak blogwalk-ing ! bubye ~

Labels: