Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



June 05 2012



Hello ! Holla ! Holli ! apa khabar semua ? sihat takk ? kalau tak sihat pergi jumpa docter tau ! nanti kalau dah melarat sakit tu , siapa yang susah ? family kau orang jugak yang susah . aku tak susah apa-2 pun ... hOHohO !

Lagi 5 hari cuti sekolah akan berakhir dan aku ? aku ? aku ? belOm siap lagi kerja cuti sekolah yang cikgu bagi ,. Habislah aku kena masuk bilik HEM nanti .. hohoho ~ bukan apa bebz , aku malas lah nak buat kerja cuti sekolah tu . Sabar je lah *tangan ke dada mata keatas * Aku rasa kawan-2 aku belum siapkan lagi kerja sekolah yang cikgu bagi , ke aku sorang je yang malas nak buat kerja sekolah ? ish-2 ..

akhir kata ~ sesiapa yang pandai tolong ajar aku weyh , tak pun buat kn kerja sekolah aku , sebab aku malas ! sekian terima kasih

Labels: