Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



june 04 2012



Hello ! Holla ! Holli ! Holic ! kau orang apa kabar semua ? sihat tak ? kalau tak sihat pergi jumpa dokter , kalau makin parah siapa susah ? mak bapak hang jugak yang susah !
first kita mulakan dengan ucapan terima kasih kepada adik Aina Hanani sebab dah tegur aku pasal warna tulisan ! asal kau orang tak cakap dengan aku yang tulisan aku menyakitkn mata kau orang hah ? *marah nieh , marah ni ! ! * hahaha ! * Okye-2 kitew tak marah awak semua ! sebab kita kn baik kan-3 :3

Okey ! hari ini aku bangun pukul 3 petang ! *seee ? berapa lambatnya anak dara nihe bangun tidur ? * sebab aku tak dapat tidur dan bertapa dalam tandas ! *kau orang buat tak tahu je ae apa itu bertapa dalam tandas :p *

Dengan tak mandinya aku terus basuh kandang hamster aku ! * eee , busuk nye #tutuphidung *
lepas dah habis basuh aku jalan-2 naik basikal ! wahhh ! jalan-2 satu kampung .. kau hadO macam aku ? tak ade kannn :P
hahaha !

Dan yang terakhir sekali , aku nak habak nieh yang akuuu ~ yang akuuu ! akuu ! akuuu ! takk boleh tidurrr !!!! please aku nak tidurrrr ! hahah ! okey sekiannn ~

p/s : tu adik Aina Hanani , akk amik hang punya skinblog I'm waiting you tuk abang aku ! thnx yeewww ! ^_- #maaf bahasa kasar . mmg macam nieh le bahasa kalau ckp dgn orang kecuali dengan orang-2 terhormat :D

Labels: