Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



hye ! yOu !



when bOy meets girl ~

Maybe pOst ini akan menjadi panjang dan bOleh membuat anda semua meluat , sO jikalau tak suka dan rasa aku ini gedix sila tekan tanda “X” yang berwarna merah berada disebelah kanan !


Hye ! yOu bOy ! jikalau kau ingat aku tak boleh hidup tanpa kau , aku nak cakap yang kau betul ! Walaupun dihadapan kawan-2 aku selalu hipOkrit , kau tahu sebab apa ? sebab , hari-hari aku dah tak seceria dulu disebabkan kau ! kau tahu ? tak tahukan , sO duduk diam-diam dulu Okey ! baca sampai habis .

Kau nak tahu tak bahawa NUR HIDAYAH BINTI MOHAMMAD HISHHAM atau dikenali sebagai YAYA , sangat merinduimu walaupun aku tahu kau dah tak amik tahu pasal aku . masa hari tu kawan aku pergi tempat kau , and then dye Nampak kau dengan kawan-2 kau . aku rasa gembira bila dia ceritakan balik kat aku , sekurang-2nya kawan aku bagi tahu dekat aku yang kau Nampak sihat je . itu membuatkan aku dOuble plus gembira . So , aku tak kisah kau nak amik berat pasal aku ke tak , yang penting aku nak selalu amik tahu pasal kau ! kau faham tak ? ! kalau tak faham jugak jumpa aku biar aku jelaskan pada kau .

Kawan aku cakap , yang aku nieh berharap pada yang tak sudi dan macam perigi cari timba ! tapi aku pedulik apa , asalkan aku dapat kau sudahlah ! kau faham tu . Okey bye , aku nak tidur !

Labels: