Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Back !



Hai ! Hai ! Hai ! dah lama aku tak hapdate blOg simsimi aku nie kan ? sO hari ini aku nak update panjang-2 dan puas-2 , so jam menunjukan pukul 2.40 a.m. and aku still blOm tidur kerana tengah ulangkaji peljaran yang paling aku benci sekali iaitu SEJARAH .

BTW , aku akan tetap menggunakan perkataan "AKU" di setiap pOst yang seterusnya akan aku update . Aku malas nak guna HH yang bermaksud "HIDAYAHISHHAM" Or "HIDAYAH***Q" . Untuk pengetahuan kOrang , "HISHHAM" nama abah aku . So aku adalah Hishham daughter , tapi abah aku selalu pangil aku "My Son" cOz dalam family aku yang paling lasak dan paling HansOme bak kata abah akulah .

Dan "H***Q" pulak nama EX aku dan Orang yang paling aku sayang . Dan aku still tunggu dia walaupun dia tak bagi aku tunggu dia . Pedulik apa aku ,, dia tak mahu aku tunggu dia . Tetapi aku nak tunggu jugak . cOz aku sayang dia sangat-2 .

kOrang tahu tak kenapa aku dah lama tak update ? Aku dah lama tak Update sebab yang pertama internet uma aku kene pOTong Oleh pihak TM , cOz x bayar * tutup muka malu * , dan sekarang nie aku bOleh On9 pun sebab curi tenet rumah pak LonG aku , yang kedua aku tak tahu mahu update apa , cOz kau Orang tengOk lah setiap Post aku mesti merepek merabankan ? dan yang ketiga aku tak update blOg cOz aku yakin tak ramai masuk blOg aku . kalau masuk pun dia orang cuba tulis "DATANG SINI " dekat aku punya fibOx . Yang terakhir , aku malu nak luahkan sebab BM aku dapat C . Aku jujur dengan kau Orang yang aku tak pan
dai sunsun ayat sangat . Kalau kau Orang nak tenGok buktinya , sila baca semua Post aku . mesti tungang langgang punya dan-2 aku tak reti nak habiskan ayat . Kalau kau Orang pembaca setia aku ,mesti ayat akhir-2 aku tergantungkan ? .

Aku nak cerita kat kOrang nie yang dekat sekOlah aku ada buat sukan tahunan kOwt , seper
ti setiap tahun aku akan masuk acara . Kali nie aku tak amik acara yang berat-2 cOz aku sedar berat badan aku telah bertambah sebanyak 4kg >.< kalau bulan lepas , lepas dan lepas nya berat aku 49 kg , sekarang nieh berat aku 53.2kg . eh ! cOp-2 betOy ke naik 4 kg nieh ? hummm . entah lah aku un tak tahu . ehehe . Aku nak bagi tahu kOarang nieh yang aku masuk acara 100 meter , 4x200 meter dan lOmpat jauh . Aku sendiri tak sangka yang aku bOleh buat acara Lompat jauh . cOz aku tak pernah masuk acara nie , tapi ... sekOlah rendah dulu aku penah masuk dan dapat 6ber 3 . yeahh ! hebad kan aku .

Cerita pasal Lompat-2 nieh . teringat pulak masa sekOlah rendah . Aku m
emang dari tadika aktiv dalam KOko . Tapi kalau belajarnya haram , sikit un tak aktiv . huhuh . Okey berbalik pada cerita sekOlah rendah aku nieh , macam biasa dekat sekOlah rendah aku selalu dapat nOmber 1 dalam acara Lompat tinggi . sebab dalam banyak-2 sukan tahunan
aku lebih suka lOmpat tinggi dan akulah harapan sekolah . Masa darjah 6 aku pernah dapat 6ber 1 dalam Merentas desa ... Rasa penad tu ada jugak tapi aku happy gila-gila . So itu lah cerita aku masa dekat sekOlah rendah :)

Humpp , apa lagi aku nak cerita kat kau Orang ae ? ummm .. fikir fikir fikir ! Ouh dah tak ada lagi . dah habis semua lah Kowt cerita-2 yang aku nak bagi tahu kau Orang . yang nieh pun aku rasa dah banyak sangat aku tulis nieh . dah panjang aku rasa . kauorang baca lah Post aku yang nieh dulu ae . kalau panjang-2 nanti kau Orang tak terbaca pulak . Tapi kalau kau Orang tak baca pun tak kisah . Tapi kauOang kenalah tinggal sepatah dua kata dekat aku punya Fibox Okey ;) sO sampai sini je lah Post aku hari ini assalamualaikum ... !

Gambar yang dekat bawah nieh aku yang lukis :)

3:23 a.m

Labels: