Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



aku menyampah , dan paling mernyampah ...


hellO followers yang awesOme . Harini que mahu cerita pasal "MENYAMPAH" ! yOu all tahu tak apa yang aku menyampahkan tu ? hah ? tak tahu ? yOu all nieh , mesti tak stalker que kan ? ish-2 !

Okey senang ceritalah kan . aku menyampah dekat budak sch aku yang bajet lawa tahap cipan tu , padahal semua budak-2 meluat dengan dia . Jam 9.30 a.m kan , dia bOleh tanya dekat dalam kelas aku siapa ada minyak wangi . see ? nampak tak yang dia tu gedix ? asal mintak orang minyak wangi ? aku pelik gak takkan baru jam 9.30 dah hilang bau perfume dia tu .

And lagi satu , kalau que pergi tandas , budak-2 selalu tanya que ada bedak tak . OMG ! aku tak suka pakai bedak dan aku tak ada bedak . dan lagi satu paling aku menyampah , apa bila ikOt ibu , kakak atau kawan-2 perempuan dia orang suka jalan-2 satu mall tu . penad weyhh ! dia orang nie tak reti penat agaknya . hadbagnya lain , bear nye lain semua lain-2 . pelik-2 je perempuan nieh . and aku sedar aku perempuan . Tapi que tak suka berbelanja , tapi suka membazir (XD) , dan lebih suka lepak Or duduk rumah je .

Que nak tnya , kenapa perempuan suka berbelanja ? sila bagi jawapan !

Labels: