Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



tak boleh tidur



aku masih tak boleh tidur walaupun jam sudah menunjukkan pada pukul 1. 15 Am . sedang kan esok aku ada pepriksaan setengah tahun . Aku tak boleh tidur sebab petang tadi aku dah tidur . huhuhu ~ nasib baik aku OFF solat .(XD)

esok aku exam Geo , BI 2 , BI 1 . arghh ! knfom lepas jawap exam tu terus tidur tak pun waktu rehat . hewhewhew ~

kalau waktu macam nie , burung hantu akan berbunyi , sedap je dengar dia berbunyi . aku tak tahu kenapa aku minat burung hantu , smpai kawan aku kat sekolah rendah pun ejek aku Burung Hantu , hehehe ~ Lagi satu time ni WAPO (hmster) tengah main rolecOter die # btoy k aku eja nieh ? -.-'

best je dengar , sehinggakan macam nak jOIn je , huhu ~
Okey lah smpai situ je , bubye ~ :)

#jalan cerita tergantung :P

Labels: