Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



RINDU ~



Aku nak cerita nie ~ aku rindu someone , someone tu dia dah 3 bulan , etah dia ingat aku ke tidak tu . Ayik ingat dia jurp , kadang-2 lupa kejap , tiba-2 ingat balik .
kadang-2 aku tersenyum sendiri sebab teringat muka dia senyum , ketawa , merajuk . yang paling lawak sekali aku suka tengok muka dia bila dia buat memek muka tangan ke dada mata keatas .Atoto , comel sangat-2 tau :D

Aku mintak balik dekat aku , dia tak nak . Dia dah benci aku lah tu :( .
kadang-2 bila tegOk dia On9 aku nak tegur tapi aku takut dia layan aku macam minggu-2 sbLom nye . jawap salam un macam nak tak nak jurp :( .

kawan cakap lupakan je dia sebab dia dah tak suka aku . Tapi aku tak nak sebab aku sayang dia . asl aku termenung aku mesti ingat dia . tiba-2 keluar muka dia tengah senyum :)
Comel sgt ~ ump ! aku rasa dia Blom ad awex kowt agaknye . kalau tak ada , ade pelung lah kan :P . hohooh ~

ump ! k lah aku nk tido , jelly tngOk semua family aku dha tido . Wapo pun aku rasa dah tido tu , kalau belum tidur nak main dengan dia kejap :D

SELAMAT MALAM SAYANG KU ! NAK JUMPA DALAM MIMPI ~

WAPO = NAMA HAMSTER

ESOK AKU MALAS NAK SEKOLAH , SEBAB ESOK EXAM BAHASA CINA

Labels: