Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



lelaki ? ah !




Huh ! lelaki ? Sesiapa yang tak kenal dengan lelaki ? Lelaki itu adam , ALLAH ciptakan adam untuk hawa .

Tetapi , lelaki tak padan dengan satu perempuan . Tak cukup dengan satu perempuan nak cari yang lain . Sungguh menyusahkan dan menyakitkan .

Tapi ! aku tak nak cerita pasal sakit hati atau menyusahkan . Aku nak cerita pasal seseorang lelaki yang aku tak suka , dia tu suka sangat dOk kacau aku dekat Muka Buku , kalau dekat dengan aku nak aja aku siku lipat dekat kepala dia . Aku bukan tak tahu dia nak apa dengan aku , and-2 jangan harap aku nak bagi . puii dekat muka dia ~ Aku rasa selagi aku tak bagi selagi tu dia tak habis-2 kacau aku kowt . # Dia bukan mintak apa-2 tapi dia mintak laman web hacker . Aku tak bOleh bagi beb , sebab benda nie aku dengan geng-2 alam maya aku jurp tahu lah kowt . Actly , dia tu ada hati nak gorat aku , haram ! jangan harap nak dapat , dia salah pilih orang . becoz aku tunggu orang yang aku sayang .

Lagi pun aku tak selesa lah dengan dia . Dia bermanja-2 dengan aku jangan harap lee lah weyh . family aku , kawan-2 and Orang yang aku tunggu je boleh mnja-2 dengan aku . Nak aja aku bLock dye tat Muka bUku tu . Tapi aku ade limnit dengan diaa pulak . -.-‘ 1 week untuk bersama , boleh couple tp jangan bercinta ~ fuhhh !

Tapi aku saja-2 je buat macam tu coz , aku busan . AKU tak bagi number fon or wut , aku just berhubung dekat Muka Buku jurp . Gila kah mahu bagi 6ber fon . kalau orang yang aku tunggu tu apa lah jugak ~

Aku tunggu orang lain , Orang lain pulak yang datang dekat aku -.-‘ tapi jangan harap lah , puiii !

Okey lah sampai sini saja aku nak menaip . nanti ada masa aku menaip lagi :D


p/s : dia on9 lah , aku nak tegur , tapi aku takut dia tak layan aku :( tak apa lah aku abaikan jelah niat hati aku nieh , sbb aku tahu dia dah benci aku :(

#maaf sebeb keluar tajuk pulak , muehehe . abaikan je tajuk tat atas tu

Labels: