Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



HEM




Hi awak-2 semua #sambil buat muka comel . saya bru je balik dari sekolah

Tadikan , sye kena masuk bilik HEM atau dikenali sebagai HAL EHWAL MURID #
HEM kena warna

merah
sebab dia ditakuti oleh semua pelajar

Kau orang nak tahu tak sebab apa aku kena pergi bilik HEM ? hah ? sebab aku budak nakal ?

bukan lah . apa ? sebab aku tak siap kerja sekolah ? bukan jugak lah . kalau nak tahu aku kat

sekolah budak yang paling baik tau ! #kononnye # tangan ke dada mata ke atas


Okeylah , aku bagi tahu , aku kne masuk bilik HEM sebab cikgu RAZIF suruh aku bukak fb sorang

budak permpuan nie , nama dia
puteri , sebab apa cikgu suruh ? sebab aku yang handel facebook
dye ;) # RAZIF tu kena warna merah sebab dia cikgu yang paling garang ~

itulah sebab sebenarnya ;) dah tahu kan , so itu jelah yang aku nak share pada hari ini , mybe

malam ni aqw update lagi insya’allah J


p/s : ecox dah exam , wahhh malam nieh ken abaca buku sungguh-2 nihe # buat muka berkeyakinan dan genggam tangan

Labels: