Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



FUNGSI-FUNGSI GAMBAR DALAM BLOG SAYA


Okey pagi ni , jam menunjukan pukul 2 . 10 AM , aqw x boleh tido coz petang tadi aku dah tido.
dan pada malam ini aku telah berjaga dan meng-edit blog yang dah lama tak bukak , dah bersawang aku tengok ~ ish-2

dan aku punya followers still 313 , tak pernah berubah dari bulan lepas . aku thu blog aqw tak femOs tapi aku akan tetap menulis dalam blog ini untuk suka-2 , hoho

kau orang tngOk blog aku cntik x ? aqw guna tema FACEBOOK TIMELINE taw , kau orang ada ? hahah ~! jangan jelas .

Okey aku akan berbalik pada tajuk dekat atas tu , dan kau orang boleh tengok kat gambar bawah nieh

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|




aku buat serupa macam FACEBOOK , CoverPhoto AND Profile Picture aku buat macam kat facebook . dan aku suka CoverPhoto aqw sebab kat situ ada nama budak yang aku sayang . eheheh :P so aku nak akhiri dengan

wassalam :D

Labels: