Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



free



Hello eblibadii ! semua sihat ke ? kalau sihat baguslah :D oleh kerana saya cuti hanya 2 minggu dan dalam seminggu tu saya kene sekolah , sungguh melecehkan -.-' u kNow what ? ecox hari kahmis dan slOt 1 and sLot 2 Math ~

Knfom ramai yang tak datang , sbb semua budax malas klu wak tu math ~
sekarang nieh saya tengah malas tahap cipan , so ..... ecox mybe antara datang atau x datang je .

kerja rumah cuti sekolah pun blom siap , etah mana saya campak -..-'

Dear pengetua ,

harap maklum jikalau saya tidak dapat hantar kerja rumah masa cuti , kerana kertas saya hilang dan saya malas , harap cikgu mempertimbangkan hukuman saya .

Daripada anak muridmu yang malas ,
YAyaIEdayah ..

--------------------------------------------------------------------------------


Labels: