Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



orang yang sama

Bismillahirahmanirahim. Dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha Mengasihani
buat sekain kalinya aku dah jatuh cinta pada lelaki yang sama :D tapi yang sedihnya lahkan , kawan aku cakap dengan aku . tak payah berharap pada yang tak sudi :'( dia sudi tak dengan aku nie ? aku lagi dua hari nak pergi nie :'( tapi aku tahu dia tak kisah , okey NVM , klu dye tak kisah :') nanti aku akan berjuangkan cinta aku untuk dia masa lain bulan XD :') . s0 tu je lah . aku tahu ini merepek makan kerepek , tapi itu suka hati aku lah , bl0g aku :P

# es0k hari last aku hang 0ud dengan kawan-2 :')

Labels: