Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



nyamannya pabila mendengar alunan ~

Bismillahirrahmanirrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful .

my classical guitar

nyamannya apa bila mendengar alunan gitar atau piano melalui youtube atau bermain sendiri ,
aku dapat merasakan ketenangan , walaupun kadang-2 jari ku tersalah langkah dan bunyinya agak sumbang ,
tetapi aku tetap teruskan untuk menenagkan diri yang hampir kusut .

kusut kerana memikirkan sesorang yang aku sayang dan kini meninggalkan aku , kusut kerana bimbang akan pelajaran dan masa hadapan . btw , aku menganggap biasa dan di depan kawan , sehinggakan kawan ku memberikan perkataan yang pantas buatku .

" bukan satu hari untuk mengenal pasti hati dan perasaan seorang sahabat , kerana jika mengenal seorang sahabat dalam masa stu hari , kita tidak akan dapat mengenal pasti apa perasaan yang dihadapi pada seorang sahabt , di depan , seorang sahabat hanya memberikan senyuman , tapi sebenarnya ada perit didalam kehidupan @ hatinya "

aku terasa seperti menyerupai pepatah yang berbunyi seperti ini " siapa yang makan lada , terasalah pedasnya "
ya ! itu lah yang aku rasakan . walaubagaimanapun aku tetap akan tersenyum di depan keluarga sahabat dan orang-2 yang berada disekeliling aku termasuklah seseorang yang aku sayang tetapi telah meninggalkan ku tnpa dirinya ...

sambungannya disini

Labels: