Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



YA ALLAH , TOLONGLAH AKU

Bismillahirrahmanirrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful .


hi u alll , kau orang nak tahu tak , ada beberapa orang permpuan nie kan aku rasa macam tak suka ja , bila aku tengok dia punya profile FB je , aku dah rasa macam sakit hati , kenapalah dalam diri aku harus ada perasaan yang macam tu ae ? aku tak suka lah , perasaan tu boleh membuatkan aku rasa mahu balas
dendam , tapi aku still bersabar . apa patut aku buat ?

aku tahu lah balas dendam tu tak baik , tapi aku rasa menyampah tahap cipan dengan budak permpuan tu , rasa nak belasah pun ada , aku harap mintak di jauhkan lahh perasaan tu dari diri aku , aku rasa perasaan nie cemburu kot , sebab aku benci dengan EX makwe , pakwe aku , (XD) .

aku terus teranglahkan , setiap kali aku tengok profile dia aku rasa jeles , takut , rasa nak bunuh pun ada . aku suka pergi kat profile budak perempuan tu sebab nak tengok gambar dia , comel doe . tu yang aku takut pakwe aku pergi balik kat budak permpuan tu , and then bila aku baca kat wall die je , sesetengah tu mesti ada lagu yang dia bagi kat pakwe aku dulu , mana tak sakitnya hati aku niekan .

aku harap , aku dah tak ada perasaan macam tu kat budak-2 permpuan yang aku benci sangat tu . Aminnn !

Labels: