Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Terima Kasih

Bismillahirrahmanirrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful:face75:

okey , aku nak ucapkan terima kasih aku nie pada orang yang semalam maki aku , sebeb telah meminta maaf pada aku pada petang tadi , rupa-2 nya die hanya jadi pak suruh je , sian kau .

and pada budak yang nak balas dendam kat aku tu kan , banyak-2 lah bertaubat ae sayang , sebab tak baik mana pun kalau kau balas dendam kat aku , aku ingat kan baik sangat lah kau nie , yelah mana tak nya , cakap dengan aku punya lah baik , tapi sebenarnya haram kejadah ! muka comel tapi perngai kau je tak comel . apa lah nak jadi dengan kau nie kan ?

pastu bila budak yang maki aku tu dah tolong kau , boleh pulak kau maki dia dengan perkataan **** , kau ingat bagus sangat ke hah ? memang patut lah pakwe aku tak bagi aku layan kau , aku ingatkan kau nie boleh buat kawan , rupanya hanyalah lawan bagi aku , ish-2 . sabar je lah aku nie , nasib baik aku nie baik >.< baik lah sangat , haha ! perasaan je aku nie . kalau boleh aku nak aja jumpa kau lah ***** .

muka baik tapi erghhhh ! sakit betul hati aku dengan kau nie . nasib baik kau punya cousin kau tu dah mintak maaf . kalau kau baca post aku nie and kau marah cousin kau sebab mintak maaf kat aku siap kau ae , aku tak segan silu nak ketuk pintu rumah kau dan lempang kau sekuat hati aku .

tapi aku tak tahu lah cousin dia tu dah boleh terima aku jadi kawan atau pun nak jadi lawan , ish-2 , masalah tol budak zaman sekarang nie , aku nie budak zaman MODEN , lalala ! haha ! okey lah sampai sini je lah bubye , J

Labels: