Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



Korea ? Hello !

Bismillahirrahmanirrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful .

Okey kepada peminat2 korea please , jangan serang aku bila dah baca aku punya post ni okey . apa yang kau orang Nampak dengan korea-2 nie semua ae ? kau orang faham ke apa yang dia sedang nyanyi kan ? okey foien , aku tahu kau orang minat kat artis-2 korea sebab dia orang tu muka jambu-2 kan ? example . kalu aku pergi kat setiap blog yang minat dengan K-POP nie , mesti ada letak gambar yang kau orang minat and then tulis macam nie

OMGGGGEEE !!! tengok tu Seungho comel dengan rambut askarnya ,

See ! omg ! kenapa kau orang yang minat K-POP ni , suka sangat tayangkan gambar-2 artis K-POP kat blog ? aku rasa lebih baik kau orang letak gambar Shaheizy Sam je ? hensem jugak lah aku tengok dia . kau orang tahu tak yang artis-2 korea nie bnyak yang membuat pembedahan plastic pada diri dia orang ?sebab tu lah Nampak cute , jambu , sweet and segala bagai .

aku bukan nak mengsabotaj kau orang yang minat korea or K-POP *bkn sme je k ? * tapi aku rasa naik muak apabila kau orang tak habis-2 mengagungkan orang-[2 korea tu . nak minat tu tak kisah asal kan , jangan lah terlalu taksuk sangat lah kan , lagi-lagi dengan lagu korea dekat blog tu , buat saya pening je , okey ,

Akhirkata dari saya , assalamualaikum and bubye !

Labels: