Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



random # 2



yeah ! memang bestkan kalau petik gitar tepi pantai 0r laut s0rang-2 , rasa aman jurp , dengan bunyi 0mbak nya .
perghhh ! memang best lah kan . aku teringin nak macam tu , tapi aku tak de gitar sebab gitar aku aku dah buang . aku buang sebab tali dia putus satu je . lalala !
nanti-2 aku mahu beli gitar , and pergi kat tepi laut sambil main gitar , s0rang-2 .
wahh ! best . itu un kalau dapat lepas rumah lah >.< .

eum .


eum . aku ada BF mcm tak de BF tahu dop ? tak tahu kan .. awak lupa saya ae ? eum
kena tunggu saya mcj dulu bru awak msj ae ? kalau mahu msj awak , saya ndak tauk mahu mcj apa . kbai !

Labels: