Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



I D0N;T KN0W

hello-2 ~ semua sihat ke ? kalau sihat bagus lh . entry nie pendek jurp , nie un sbb terpaksa buat sbb saya disini teramat lh busan . sapa busan sila angkat ketiak ~
hahaha ~ gurau jurp ~

cuti sekolah nie tak tahu nka wat pe . c0z tak tahu nk wat apa . hahaha ~
tadi gi curi jalan-2 nek moto kejeap datang benut jumpa dia ,. and tgk muka die supaya ilang rndu nie ~ lalala ~ pastu terus bla .

tak tahu ur nk wat pe . nak jalan-2 ~ klu dew basikal ley gak ~ tp fixie aku tat cyberjaya l0rh . x dew tat cini ~ al0ng ckp hujung buln bru hantar balik sini . wah ~ x sabar-2 nk tgk fixie aku yg super pink ~ nama fixie aku , LU'lu , mungkin sesuai k0wt sbb warna die semua pink putih ~



lebih kuarng mcm ne l0rh fixie aku . tp aku xde t0ngkat yg mcm wrne itam to . tempat kayuh die wrne putih ~ rantai wrna itam . tempat duduk pink semua ~ cun kan fixie aku ? tgk tuan nye l0rh >.<

haha ~ 0key lh smpi sini jurp . nnty klu aku rajin update lg bubye ~

Labels: