Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



hang 0ud

assalamualaikum .. p0n-3 ~

jyeah , 0leh kerana aku dah lame tak 0n9 .. aku rasa mahu update sepanjang-2 lebar b0leh x ? haha .. aku x pasti .. aku bukan tak nak update tapi aku tak tahu apa yang mahu aku tulis kan ... 0key ! skunk nie aku kat nilai impian .. rumah uncle aku selama empat hari lah k0t ... ehehe ! lupa l0rh yunk ~ aku dtang sini un bukan suka-2 tapi ada urusan yang perlu di uruskan sebelum melarat kepada 7 keturunan .. ceh ! ayat tak b0leh g0 lah kan ? hahaa !

and hari ini , hari terakhir aku duduk ke sini k0wt .. sebeb dah selesai lah agak nyew segala urusan aku .. hari ini gak aku menagis dekaat al0ng aku yang aku nak makan MD ... penat punya menagis .. akhirnya ! abang aku mengajak aku keluar snyap-2 and pergi ke MD .. jyeahh ! best t0l lah weyhhh ! aku makan 0ne set buger big mac . abang aku pulak ice-cream c0rnett0 ch0c0lat ... yum-3 ! sedap weyh .. huahuahuahuahua ...

jap upl0ad aku adn abang aku makan MD ..



2 tangan abang aku t00







HENSEMKAN ABANG AKU ?





Labels: