Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



cbox vs shoutmix

Photography Graphics, Tumblr Photography, Facebook Wall Photos

gambar nie tiada kene-mengena . 0key . hnya hiasan :D

Assalamu\'alaikum pink Pictures, Images and Photos
h0i-3 ! 0key , f0in .. aku tak b0leh tidur walaupun jam menunjukan pukul 6 pagi . aku tak b0leh tidur sebab aku tengah GELISAH + RISAU + TAKUT . *eh ! bukn gelisah dengan risau tu sama k ? * ump ! nvm lah kan . sebab aku bukannya mahu cerita pasal GELISAH + RISAU + TAKUT . nie pasal CBOX VS SHOUTMIX . foin . straight t0 the p0int about st0ry 0key . :D

sekarang nikan , bila aku jalan-2 0r merayau-2 ke bl0g blogger-boy 0r blogger-girl yang dulu mengunakan SHOUMIX , sekarang nie mengunakan CBOX . termasuk-lah AKU . agak-2 anda semua kenapa kami gunakan CBOX ? dan tidak mengunakan SHOUTMIX lagi ? JAWAPAN ini ialah ... *drum r0ll* LU FIKRI LAH SENDIRI . ngek-3 !

huahuahuahuahua
*devil laugh*

0key ! sebabnya ialah SHOUMIX sekarang nie dah menggunakan khimat pembayaran kepada sesiapa yang menggunakan SHOUTMIX . 0key jelas kan ? tapi kalau CB0X pula tiada bayaran untuk itu ..

kalau dulu SHOUTMIX VS CB0X . SHOUTMIX yang memang . and NOW . apa bila SHOUTMIX VS CBOX untuk tahun 2011 0r pada tahun-2 seterusnya , CBOX pula yang menang . because , tiada bayaran untuk pengguna CBOX . ngek-2 .

okey foin CBOX . sekarang ini awak lh pemenang untuk tahun ini . muehahaha ...
tahniah-2 ye .. 0key .. now sye mahu buat benda lain selain mengupdate blog .. 0key . bubye ..

anda semua x perlulah mengambil berat pasal post ini , tujuan saya membuat post ini pada pukul 6 pagi , kerana saya tidak dapat tidur walaupun saya kene marah dengan BF saya pada pukul 12 tadi . and now saya mencarut lagi kan ? so abaikan saja . bubye . assalamualaikum :DD *salam perpiasahan*

tamat : 6.26 am

Labels: