Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



aku rindu keluarga angkat .


awww . nk menari salsa k ? muehehe ..

hell0 u olssss ... selamat petang ... jam menunjukan pukul 5 . 03 pm . tujuan aku buat nie sebab aku nak luahkan yang aku teramat lh rindu dengan keluarga angkat aku yang first .. 0key . f0in aku ada banyak sangat keluarga terangkat . muehehe ..

nie akk effa . die nie cantik taw .. tgk ur gaya dia perghhh .. um0 die ak lupa lah . muehehehe ... yaya rindu akk ...


nie akk nadia . atau nama real dia NUR IZZATY NADIA . k0wt . x igt lh . sbb dh lme tinggal kn .

dia ada lagi sorang akk . and dua 0rang abang ..
s0rang tu namanya akk ila , abang pulak , abang nuar and abang boboi .

family dia 0rang nie lah yang jaga aku masa aku kecix-2 . dulu c0m0t-2 . skunk cun-2 w0w .. malam tadi aku mimpi family aku yang ini lah .. aku dah lama tak pergi uma family ak yang satu nie . sebab abah tak bagi .. erghhh ! tak pe hari , bulan , tahun still ada and aku b0leh lagi jumpa kan . muehhh ..

0keylah . aku mahu cari idea . apa lagi yang aku mahu p0st . bubye .

tamat : 5 : 15 pm

Labels: