Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



update time

hell0-2 y0u all ~ kau0wunk sihat tak ? kalau tak sihat g klinik cepat nnty melarat satu badan , saya tarak tahu ma ~

0key setelah sekian beta tidak meng-update bl0g pink beta nie ken ~ bita bukan tak nak mengupdate tapi beta tak tahu nak menupdate apa lah ken ~
selama beberapa hari nie beta telah meninggal kn tanah air yang bermakna buat beta ~ceyah ~

0key st0p ~ bukn tanah air 0key ~ rumah jurp aku tinggal kn ~ hehe ~

aku g cyberjaya l0rh yunk ~ maklum lah cuti sch tak best l0rh kalau x jalan kan ~
sambil tu aku melihat basikal aku ~ basikal baru yg berada di cyber jaya ~
cuba teka basikal apa ? tet ~ salah ! hahaha ~ basikal fixie l0rh ~

yang super duper pink ken ~
b0dy , tayar , rantai , tempat duduk , hendel warna pink ~
yang tak da dalam senarai tu warna putih ~
memang cun giler l0rh kn ~ haha ~ giler pink ~

ampai bl0g aku nie un wrna pink ken ? ehehehe ~
minah pink lah k0wt aku niew ~ ngek-2 ~
al0ng aku cakap 4.12.2011 niew kalau kereta tak penuh ~
die bawa balik sini ~ tak sabar lah weyh ~

0key berakhir lah cerita beta di sini yaw ~ adinda beta mahu main lappy nie ~ bubye ~

p/s : mengedix nak guna gnti nama diri dengan mngunakan beta ~ hahaha ~