Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



hari paling memb0sankan dan mnyedih kn

hump ~
satu hari aku tak b0leh tid0 .
agagaga ~ pe masalh mata aku nie .
and satu hari jugak aku tak makn klu dimasukn dengan semalam jadinya dua hari la kan .
hebat tak aku ?

pastu tadi kat sch , ada kelas tambahan bahasa cina .
smpai pukul 8.50 rehat . . pastu cikgu farhana masuk aku tndakan kertas exam dax-2 2 PINTAR .
sampay k0l 10 x silap k0wt .
bla-2 jalan sana jalan sini , berlari sana berlari sini , dlm k0l 11 aku tid0 dalam kelas sampai k0l 1.50 , smbyg pastu cabut .

tpi hari nie aku bnyk termenung , cikgu pangil aku , aku termenung je .
hish .pe lah masalah kau nie yaya .
aku kurang ketawa dengan senyum .
pe masalah aku ? biar aku je lah tahu , hump :(

sedih-2 . yang sedih tu aku pvt kn .
aku td chat ak nye keputusan kat SAPS aku dpt 6ber ...... gila bet0l lah .
aku tak nak turun kelas t0qq .
malu-2 . w0 xiwang , wo meiy0u xiazai lei .amin .


Labels: