Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



today's stories : tahfiz

Final character design for poster. P:

Heyyo . korang apa kabar ? sihat ke ? dah makan ke ? dah minum ke ? and . and . and . kau orang tengah buat apa tu ? mesti lah kau orang tengah baca blog aku kan ? kan ? kan ?

Okey . memandangkan hari ini aku baru mendaftarkan diri untuk bersek0lah di tahfiz . aku mahu cerita sedikit . aku sekolah di tahfiz hnya hari jumaat , sabtu , dah ahad . hari isnin hinga kahmis aku sek0lah macam biasa .

hari ini aku masuk , hari ini jugaklah aku kena hafal surah yaasin . bukan sikit bnyak tau , 83 ayat . tapi aku bru je hafal 12 ayat . kesian kat aku . aku tak berkawan sangat dengan dak-dak nie . tapi aku berkawan dengan empat orang budak-2 darjah tiga .

yang pertama nama dia nurin , nurin dia nie c0mel , tapi pendiam .

yang kedua nama dia wanna , dia nie bly lah bising gak mulut .

yang ketiga nama dia fini , dia rapat dengan aku , mulut dia bec0k giler .

yang keempat nama dia biha aku lupa nama pangilan dia , dak nie c0mel , cantik , tp dia gedix sikit .

dak-2 nie semua bru hari ini aku jumpa dah ajak berkawan . dia 0rang pangil aku , akk yaya .
budak-2 nie semua suka dekat-2 dengan aku . asl duduk je semua berebut nak duduk sebelah aku .
apa macam , fam0s ur aku . kuikuikui .

es0k ada lagi . mlm nie kena hafalkan surah yaasin lagi . klu tak hafal habis lah aku kena sebat .
0key lah , smpy sini jep aku cerita kan duu . es0k aku cerita lagi . bubye !