Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



flashback : balas-2 surat

Hello pembaca yang setia berbakti kepada bl0g aku niew . #adakepembacasetiakatblogaku-.-‘
anda semua sehat ke ? aku harap semua sihat dismping kelurga . 0key . siapa ? aku ? 0uh . aku semestinya sihat . #tibatibaje -.-‘

Hari ini aku mahu cerita . setelah aku flashback 0tak aku kepada zaman aku sek0lh rendah . bila flashback-kan balik yang satu nie aku suka . masa aku sek0lah rendah aku suka main balas2 surat . kau 0rang penah main balas-2 surat tak ? kalau ada bagus lah . J

Aku teringat lagi masa aku darjah satu hingga enam . asal tak kawan je mula lah k0yak-kan kertas kat buku n0te pastu tulis lah apa-2 yang nak di tulisnya . hahaha ! pastu masa aku darjah 3 kalau tak silap , aku suka budak nie . s0 aku hantarlah surat . #suratcintakononnya . tapi aku tak letak nama dan aku suruh budak yang jadi postmen tak berbayar . kalau aku letak nama k0nf0m aku malukan , kalau kena rejek lagi malu . hahaha ! tapi 2 semua masa sek0lah renda . sek0lah menegah dah tak main lah surat-2 . sekarang semua pakai effbee an ?

Tapi memang best lah bila ingat zaman sek0lah rendah dulu . rasa nak putarkan balik je masa . tapi kalau putarkan balik masa aku tak akan dapat jumpa bucux aku . haha ! beng0ng -.-‘
0key la tu ej aku nak cerita . bubye ! ;)

Labels: