Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



busan !

Hell0-2 nux k0ppy ke mil0 !

Hump ! kau 0rang dah makan ? dah minum ? dah masak ? dah mandi ? dan dah segala-2 nye k ?\yang kau nie sebuk nak thu apa yang 0rang tu buat kenapa ? -.-‘ /

0key hari nie dah b0san giler d0e ! aku tak tahu nak buat apa ! kala aku buka effbee un tak ada yang best , hump ! sedih aku :’( .

Dah berapa hari f0n aku tak berbunyi ni , \tiap hari tunggut mesej dari kau ! -.-‘ / rasa nak menagis jep tau :’(
tak tahu aku nak mesej dengan sapa . nasib lah ~ !

Kalau aku buka eeffbee pekara pertama yang akan aku bukan adalah Notifications . selepas itu baru aku akan pergi ke gr0up yang paling aku suka iaitu KAMI BUDAK 1997 . kat situ best berbanding gr0up-2 yang aku masuk .


And es0k aku tak tahu mahu ik0t mana satu family 0r kawans . kalau family aku akan pergi ke THAILAND . kalau kawan aku akan pergi lepak ke Bandar . \ aku malas mahu ik0t family jalan /


kalau aku duduk s0rang kat uma aku b0leh pangil AMIN , tid0 uma . dan rumah itu aku yang akan berkuasa ! hahahaha \evil laugh/


Es0k aku mahu lepak kat tambak dan mahu beli pat0ng angry birds kalau cukup- duit !


0key tu jep k0wt yang aku nux type ! lebih baik aku beredar sebelum aku membebel yang bukan-2 ! J

Labels: