Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



banyak t0pix

hello-2 !
kau 0rang buat pe t00 ?
hari ni aku tak senang duduk ur !
asl ea ?
0tak aku tengah pk apa ea ?
blur ! blur ! blur !
semmgnya tengah memblur kan diri .

0key . kita tukar t0pix pulak .
aku nak sangat fixie .
bila aku b0leh dapat niew ?
al0ng aku cakap tunggu dia dapat gaji .
memang agak lama tuk tunggu al0ng dapat gaji . -.-'
dan sekarang nie aku tengah menghitung hari .
kalau aku dapat fixie tu ,
pergh ! aku nak jalan-2 jauh-2 .

aku nak cakap dengan abah suruh beli kan fixie .
tapi aku takut lah .
hump ! hump ! hump !
kalau aku dapat fixie aku beli warna pink .
cewah !
warna same like my bl0g . right ?
wink ! wink ! wink !

kita tukar t0pix lagi .
this ab0ut rambut .
\takhabishabistukartajuk-.-'/
rambut ?
asl dengan rambut aku ?
ibu mahu gunting rambut aku yang macam hantu kak lima balik rumah .
nanti aku p0t0ng rambut aku serupa macam rambut budak lelaki .
wah ! hensem tak aku nanti ?
hahaha !

ibu cakap waktu malam rambut aku macam p0ntiak
sebab mengerbang jep .
huahuahuhua .
terbaik kan ?
sapa yang rambut panjang lepas pingang ?
sila angkat telinga .!
ahahaha !

0key lah sampai situ jep k0t !|
hump !
0key lah !
papai !
:)


Labels: