Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



t0day was my birtday !

assalamualikum !

hi y0u all ! harii niew jari jadi aku yang ke 14 tahun . x sangka dah bes0 dah aku . hehe !
hari niew best gila .

first ! aku jumpa sama haziq . hehe ! pastu snap gambar dia . wah ser0n0k sangat . pastu gelak-2 sama dia . aku suka sangat-2

kedua ! aku gi bandar . aku cri baju tuk raya . aku dah dapat baju tu semua nak rebut . dah bayar kat kuanter k0wt . haha !

ketiga ! aku sampai rumah .dah buat surprise . eh btl ke aku eja tu . h0h0h !
dapat kek dapt beg . nanti klu aku rajin aku upl0ad . k .

2 jep . x b0leh cerita sangat . tapi yang pertama dgn ketiga buat aku happy gila-2 !

Photobucket

Labels: